Sterownik informacji

liniowej SIL 3

Urządzenie to przygotowane zostało z myślą o rynku kolejowym. Wszystkie interfejsy umieszczone na tylnej ścianie zostały zaprojektowane zgodnie z normą kolejową oraz przy wykorzystaniu złącz M12 w różnym kodowaniu. Moduł posiada duży wyświetlacz o przekątnej  10,4" i rozdzielczości 1024x768 oraz interfejsie specjalnie przygotowanym pod rynek kolejowy.

ZOBACZ WIĘCEJ →

SPECYFIKACJA


SIL 3 został opracowany o zebrane doświadczenia oraz uwagi z wdrożenie swojego poprzednika SIL2. Urządzenie to przygotowane zostało z myślą o rynku kolejowym. Wszystkie interfejsy umieszczone na tylnej ścianie zostały zaprojektowane zgodnie z normą kolejową oraz przy wykorzystaniu złącz M12 w różnym kodowaniu. Moduł posiada duży wyświetlacz o przekątnej  10,4" i rozdzielczości 1024x768 oraz interfejsie specjalnie przygotowanym pod rynek kolejowy. Sterownik zapewnia sterowanie wszystkimi podsystemami w pojeździe takimi jak: informacja liniowa, monitoring wizyjny, system zliczania pasażerów, system emisji reklam oraz dodatkowo z magistrali systemowej pojazdu zbiera informacje techniczne o pracy urządzeń pokładowych. Dodatkowe przyciski funkcyjne F1-F5 umożliwiają spersonalizowanie sterownika według własnych potrzeb.

Parametry

  • Procesor Intel 2,4GHz, 2GB RAM
  • Dysk Flash do 512 GB
  • Możliwość instalacji drugiego dysku SSD do 8 TB
  • System operacyjny Linux

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • duży 10-calowy czytelny, kolorowy wyświetlacz TFT z ekranem dotykowym i regulowaną jaskrawością podświetlenia LED (regulacja zależna od czujnika oświetlenia otoczenia)
  • wygodna, kolorowo podświetlana, dotykowa klawiatura funkcyjna. Funkcje klawiszy mogą być definiowane przez użytkownika – umożliwia to szybką, prostą nawigację do najczęściej używanych funkcji komputera.
  • wbudowany czytnik kart RFID (mifare) dla prostego i szybkiego logowania się użytkownika
  • łatwo dostępne złącze USB 3.0 umożliwiające podłączenie pendrive'a lub gniazdo LAN w celu podłączenia laptopa
  • 5 dotykowych klawiszy funkcyjnych F1-F5, niezależnych od ekranu dotykowego, posiadających możliwość przyporządkowania funkcjonalności oraz zmiany koloru
  • port USB 3.0 na przedniej ścianie służący do wymiany danych, pobierania rejestrów oraz materiałów video

FUNKCJE

  • sterowanie wszystkimi rodzajami oferowanych przez SiMS elektronicznych tablic informacyjnych (LED, flip-dot, LCD)
  • odtwarzanie zapowiedzi głosowych i innych komunikatów dźwiękowych w maksymalnie trzech kanałach (kanał wewnątrz pojazdu, na zewnątrz pojazdu oraz opcjonalnie w kabinie kierowcy – VoIP dla łączności z centrum dyspozytorskim)
  • współpraca z kasownikami biletów papierowych oraz elektronicznych
  • współpraca z automatami biletowymi
  • współpraca z systemami monitoringu wizyjnego i fonicznego. Możliwość nakładania na nagranie video tekstów zawierających dowolne, dostępne w danej chwili komputerowi SIL parametry, takie jak prędkość, położenie geograficzne, nazwa linii, kierunku, przystanku, dane kierowcy itp
  • integracja na ekranie sterownika funkcji podglądu kamer z systemu monitoringu
  • możliwość odtwarzania nagrań z jednostki centralnej monitoringu na ekranie autokomputera
  • lokalizacja pojazdu za pomocą wbudowanego odbiornika GPS
  • podpowiedzi dla kierującego ułatwiające prawidłową realizację rozkładu jazdy
  • funkcja asystenta ekonomicznej jazdy (EDA) – sygnalizowanie i rejestracja zdarzeń nie mieszczących się w kanonie ecodrivingu, oraz innych zdefiniowanych przez właściciela taboru, jak na przykład: zbyt długa praca silnika na biegu neutralnym, jazda na biegu neutralnym, gwałtowne ruszanie, ostre hamowanie itd.
  • funkcja nawigacji - podpowiadanie kierującemu pojazdem odpowiednich manewrów na skrzyżowaniach
  • funkcja OBD – zbieranie informacji z magistral CAN o usterkach w pracy elektronicznych urządzeń pokładowych pojazdu, dekodowanie ich do postaci tekstowej zrozumiałej dla operatora, prezentowanie na wyświetlaczu komputera i rejestrowanie na potrzeby późniejszej analizy
  • automatyczna aktualizacja rozkładów jazdy, treści dla tablic, zapowiedzi itp. oraz automatyczne pobieranie rejestrów, na zajezdni przez sieć WiFi, radiomodem ISM lub Bluetooth, a na tarasie przez sieci GSM
  • możliwość dostępu zdalnego do komputera w celu zcentralizowanego zarządzania flotą pojazdów
  • możliwość pracy master-slave w przypadku pojazdów dwu kierunkowych
  • komunikacja z centralnym systemem dyspozytorskim
  • komunikacja z centralnym systemem ,,Zielonej Fali''
  • komunikacja ze sterownikami świateł w obrębie skrzyżowań – lokalne wymuszenie priorytetu dla pojazdu komunikacji publicznej
  • współpraca z alkomatem i blokada zapłonu – aby uruchomić pojazd kierujący musi zalogować się do komputera i poddać badaniu alkomatem
  • rejestracja wszelkich dostępnych komputerowi parametrów i zdarzeń takich jak na przykład: otwarcie/zamknięcie wlewu paliwa, poziomu paliwa, zużycia paliwa podczas jazdy, danych kierującego pojazdem, jego stylu jazdy, gwałtownych hamowań lub ruszeń, użycia alkomatu, parametrów pracy pojazdu, realizacji rozkładu jazdy, potoków pasażerskich, parametrów z magistral CAN (SEA J1939 lub CANOpen) i wielu wielu innych

DO POBRANIA


Produkty podobne